Dolaskom lijepog vremena Komunalac Požega d.o.o. krenuo je intenzivnije s proljetnim radovima na području grada Požege. Djelatnici Javne higijene i zelenila kose zelene površine te sade nove i održavaju postojeće cvjetne gredice kako bi naš grad bio uredniji i ljepši.
Komunalac Požega d.o.o. održava više od 360.000 m2 zelenih površina, 293.000 m2 javnih površina te brine o čistoći 184.000 m2 ulica.
Poštovani korisnici, obavještavamo Vas da od srijede, 15. travnja 2020. godine, s radom ponovno počinju reciklažna dvorišta u Požegi i Pleternici. Rad reciklažnih dvorišta bit će organiziran u skladu s uputama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske vezanih za pandemiju koronavirusa, a korisnici koji dovezu otpad u reciklažno će dvorište ulaziti pojedinačno.
Radno vrijeme reciklažnih dvorišta je od ponedjeljka do petka od 9 do 16 sati i subotom od 7 do 12 sati.
Stožer Civilne zaštite je donio Odluku o posebnom načinu rada tržnica za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19. Na temelju toga je danas s radom počela i Gradska tržnica Požega i to na parkiralištu iza Gradske kuće na Trgu Sv. Trojstva. Postavljeno je 25 štandova gdje svoje proizvode prodaju zakupci koji inače prodaju na klupama u zatvorenom dijelu tržnice, a osiguran je i prostor za one koji su i do sada svoje proizvode prodavali na otvorenom dijelu tržnice. Djelatnici Komunalca Požega d.o.o. poduzeli su sve kako bi ispoštivali upute Stožera vezane za sigurnost prodavača i kupaca na tržnici. Radno vrijeme tržnice je od 8 do 12 sati.
Prema Odluci o posebnom načinu rada tržnica za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19 dopušta se rad zatvorenih objekata u sastavu tržnica (prodavaonice i kiosci) na kojima se može kontrolirati ulaz na tržnicu, uz pridržavanje stroge mjere socijalnog distanciranja, a u kojima se prodaje:
- hrana
- higijenski artikli
- lijekovi
- veterinarsko-medicinski proizvodi
- poljoprivredni lijekovi
- hrana za životinje
Dopušta se rad prodajnih mjesta (klupe) na tržnicama koje su zatvoreni objekti ili ograđeni prostori i na kojima se može kontrolirati ulaz na tržnice, uz pridržavanje stroge mjere socijalnog distanciranja, a na kojima se prodaje:
- riba
- mlijeko i mliječni proizvodi
- voće i povrće
Pravne ili fizičke osobe koje upravljaju tržnicama iz točke II. i Ill. ove Odluke obvezne su, pored mjera i uputa koje propisuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dodatno osigurati i ulaz i izlaz ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od 3 do 5 metara između prodavača međusobno te prodavača i kupca.
Propisani razmak od 3 do 5 metara mora se održavati i između kupaca koji se nalaze u prostoru tržnice.
Za prodajna mjesta iz točke III. Ove Odluke, pravne ili fizičke osobe koje upravljaju tržnicama obvezne su, pored općih mjera i uputa koje propisuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dodatno postaviti i pregrade, odnosno zaštite od pleksiglasa kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača.
Dopušta se prodaja na malo voća, povrća i cvijeća iz vozila u ograđenim prostorima na otvorenom („princip zelene tržnice“).
Pod ograđenim prostorom iz stavka 1. ove točke smatra se površina na otvorenom, koja je ograđena ogradom i ima kontrolirani ulaz i izlaz vozila te regulaciju prometa.
Prodajna mjesta iz stavka 1. ove točke mogu biti gospodarska ili osobna vozila, između kojih se moraju uspostaviti sigurnosne mjere razmaka í to:
- najmanje 3 metra između vozila koja su prodajna mjesta;
- najmanje 3 metra između vozila kupca koji je na prodajnom mjestu i vozila sljedećeg kupca.
Prodaja proizvoda iz stavka 1. ove točke mora se organizirati na način da se unaprijed pripreme pakiranja kako bi se kupci što kraće zadržavali na prodajnom mjestu.
Na tržnicama iz točke II. i III. ove Odluke te na prodajnim mjestima iz točke VI. ove Odluke mora se, pored općih mjera i uputa koje propisuje Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dodatno:
- osigurati da se kod ulaza u tržnice i prodajna mjesta, kao ì u samim prostorima tržnica, ne stvaraju gužve, te dati jasne upute i istaknuti ih na sve ulaze u tržnice i na vidljiva mjesta u prodavaonicama i kioscima
- primjenjivati mjere pojačane higijene i svakodnevnog čišćenja svih prostora
- organizirati rad tako da bude osigurana što veća međusobna udaljenost radnika i kupaca uz poštivanje stroge mjere socijalnog distanciranja
- redovito provjetravati prostore
- u tržnicama, u prostorima za korisnike osigurati punktove s dezinfekcijskim sredstvima za ruke te uz njih postaviti kratku obavijest o općim mjerama smanjenja rizika od zaraznih bolesti
- na vidnim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri socijalnog distanciranja
Obavještavamo korisnike usluge javnog prikupljanja miješanog komunalnog otpada da će u ulicama i naseljima gdje odvoz komunalnog otpada po redovnom rasporedu treba biti na Uskrsni ponedjeljak, 13. travnja 2020. godine, Komunalac Požega d.o.o. otpad odvoziti u subotu 11. travnja 2020. godine. Molimo korisnike da posude za miješani komunalni otpad izvezu pred svoje kuće večer uoči odvoza, u petak, 10. travnja 2020. godine.
Hvala Vam na razumijevanju.
Komunalac Požega d.o.o.
https://komunalac-pozega.hr/v7/v11/images/ODVOZ_PRAZNICI_BLAGDANI_2020_2021.pdf
S obzirom na tijek epidemiološke situacije napominjemo da Odlukom o iznimnom dopuštenju rada uz pridržavanje posebnih uvjeta za određene vrste tržnica i objekata na tržnicama za vrijeme proglašene epidemije COVID-19
- nije dopuštena prodaja na klupama, već samo u zatvorenim prostorima tipa prodavaonica ili kioska.
Radno vrijeme zatvorenih objekata u sastavu požeške tržnice je od 8 do 12 sati.
Dodatni uvjeti koje se treba osigurati da bi se dopustio rad na naprijed navedenim tržnicama:
- osigurati da se kod ulaza u ili pred prodavaonicama i kioscima, odnosno ulaza u zatvorene tržnice, kao ni u samim prostorima zatvorenih tržnica, ne stvaraju gužve, te jasne upute o tome staviti na sve ulaze u zatvorene tržnice i vidljiva mjesta u prodavaonicama i kioscima. Osim jasnih uputa, na svakom ulazu u tržnicu, moraju se osigurati zaštitari ili redari koji će propuštati kupce na način da se na prostoru tržnice niti u jednom trenutku ne nađe previše kupaca (preporučuje se ograničiti broj kupaca koji mogu istovremeno boraviti u prostoru tržnice za svaku tržnicu ovisno o veličini i karakteristikama prostora ). Ako se ocijeni potrebnim, zbog veličine tržnice ili drugih razloga, preporučuju se zaštitari ili redari i u samoj tržnici.
- primjenjivati mjere pojačane higijene i svakodnevnog čišćenja svih prostora;
- organizirati rad tako da bude osigurana što veća međusobna udaljenost radnika i kupaca uz poštivanje strogih mjera socijalnog distanciranja (posebnu pozornost posvetiti razmaku između klupa na kojima se prodaje hrana);
- redovito provjetravati prostore;
- u zatvorenim tržnicama, u prostorima za korisnike osigurati punktove s dezinfekcijskim sredstvima za ruke te uz njih postaviti kratku obavijest o općim mjerama smanjenja rizika od zaraznih bolesti;
- na vidnim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri socijalnog distanciranja.
Odlukom Stožera civilne zaštite RH obustavljen je rad tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti.
S radom je tako prestala i Gradska tržnica Požega u unutarnjem i vanjskom dijelu te prodavaonice u sklopu nje.
Kako bi zakupcima prodajnih površina u sklopu Gradske tržnice Požega te zakupcima poslovnih prostora pomogli da što bezbolnije prebrode krizu vezanu za pojavu koronavirusa, Komunalac Požega d.o.o. pokrenuo je e-tržnicu.
Na internetskim stranicama www.komunalac-pozega.hr postavljen je banner E-TRŽNICA. Klikom na njega otvara se tablica s popisom OPG-ova, kontakt telefoni i popis proizvoda koje nude. Tako se u izravnom kontaktu s vlasnicima OPG-a može dogovoriti kupovina i dostava željenih proizvoda bez odlazaka na tržnicu ili u prodavaonicu.
Vlasnici OPG-a sa zadovoljstvom su prihvatili ovakav način oglašavanja i prodaje svojih proizvoda, posebice u vrijeme kada je trgovina domaćim proizvodima otežana ograničenjima vezanim za koronavirus. Ujedno vjeruju da će na ovaj način sugrađani i ubuduće kupovati domaće proizvode provjerene kvalitete što će značajno pomoći opstojnosti malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja se teško mogu nositi s jeftinim uvoznim proizvodima, nerijetko sumnjivog roka trajanja pa i kvalitete.
Namjera je da E-TRŽNICA zaživi i nakon poteškoća vezanih za koronavirus kako bi domaći proizvodi provjerenog porijekla i kvalitete što lakše našli put do kupaca. Stoga Komunalac Požega d.o.o. radi na projektu mobilne aplikacije za kupce i prodavače koja će uskoro biti predstavljena i dostupna građanima.
Komunalac Požega d.o.o. poziva i sve druge vlasnike OPG-a i proizvođače koji su svoje proizvode do sada plasirali na tržnicama ili štandovima, a žele biti uključeni na popis E-TRŽNICA da se jave na broj telefona 034/316-860.
Snijeg koji od jučer pada na području Požeštine nije prouzročio poteškoće u prometu.
Djelatnici Zimske službe Komunalca Požega d.o.o. na teren su izišli sinoć oko 20 sati s 4 traktora i 2 kamiona s ralicama i posipačem soli te poluteretnim vozilom. Jutros do šest sati posoljene su i očišćene sve ulice pod zimskom službom Komunalca Požega d.o.o., a riječ je o više od 100 kilometara prometnica u gradu Požegi i prigradskim naseljima.
Dežurne ekipe zimske službe su u pripravnosti te na intervencije izlaze prema Planu rada zimske službe u Gradu Požegi.
Redoslijed i prvenstvo izvođenja radova određuje se s obzirom na važnost ulica, lokaciju javnih službi (hitna pomoć, policijska uprava i postaja, vatrogasna služba, bolnica) i frekvenciju prometa prema određenim zonama prioriteta.
Komunalac Požega d.o.o. ove je godine uveo mobilni telefonski broj na koji građani mogu prijaviti poteškoće u djelokrugu rada zimske službe kako bi ih se pravovremeno otklonilo.
Broj je 099/49 09 481.
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o načinu održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja.
S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.
Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke:
- pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo
- obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posljednjeg ispraćaja i polaganju urne
- obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća
Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu ni simptome akutne respiratorne infekcije.
Molimo Vas da se u cilju zaštite Vašeg i zdravlja svih sugrađana pridržavate navedenih uputa.